Obóz sportowy 2018

with Brak komentarzy

A oto wspomnienia z tegorocznego obozu siatkarskiego.

Humory i pogoda zdecydowanie nam dopisywały

Treningi, ach te treningi!!!

W wolnych chwilach odpoczywaliśmy w parku linowym, gdzie czekały na nas trasy o różnym stopniu trudności. Oczywiście daliśmy radę. Odwiedziliśmy wodospad na Mosornym Groniu, ale nader wszystko wygrywał relaks nad basenem 🙂

LETNIA PRZYGODA 2018 – obóz wędrowny

with Brak komentarzy

A oto Nasza przygoda w 14 odsłonach. Ale się działo!!!

Endomodo prawdę Ci powie. Po górach  i dolinach przeszliśmy 55 km. Skoczyliśmy na największą kapryśnicę Babią Górę i Markowe Szczawiny, odwiedziliśmy Dolinę Chochołowską i Strążyską, okazało się, że Wielka Krokiew jest naprawdę wielka, zobaczyliśmy piękny wodospad na Mosornym Potoku. Mieliśmy niepowtarzalną okazję usłyszeć na żywo rapera p. Romana Bosskiego, który rapował tylko dla Nas. Byliśmy stałymi bywalcami term chochołowskich, świetnie bawiliśmy się na zajęciach artystycznych w prawdziwej pracowni „Cacane Patchworki”, przeżyliśmy 2 dyskoteki. Nie ominęły Nas wieczorne ogniska i malowanie kamieni. Przednia zabawa była podczas gry terenowej „Podchody”. Zahaczyliśmy również o „Wypasioną Dolinę”, gdzie zmierzyliśmy się z najtrudniejszą trasą w parku linowym oraz skorzystaliśmy z wielu innych atrakcji.
Do zobaczenia na następnym obozie 🙂

Ogniskowe podsumowanie sezonu siatkarskiego

with Brak komentarzy

W czerwcu podsumowaliśmy sezon siatkarski. Spotkaliśmy się z zawodnikami i ich rodzicami w „Błyskawicy”. Wręczyliśmy dyplomy dla wszystkich zawodników biorących udział w Kinder + 2018. Chłopcy świetnie się spisali 🙂

Naszym zawodnikom, którzy w przyszłości będą  startować w lidze młodzików sponsorzy zafundowali piękne komplety strojów siatkarskich. Grupę naszych najmłodszych „milusińskich” trenujących w Brzęczkowicach obdarowaliśmy z kolei fajnymi koszulkami treningowymi. Mimo deszczu i burzy dzieciakom jak zawsze dopisywały humory. Kiełbaski przygotowane przez właścicieli były pyszne, za co serdecznie dziękujemy. Do zobaczenia za rok na kolejnym podsumowaniu!

Ognisko KS „Active Sport”

Zarząd Fundacji Sport i Edukacja zaprasza rodziców wraz ze swoimi pociechami
na spotkanie w dniu 8 czerwca (piątek godz. 1800) do Grill Baru "Błyskawica" w Kosztowach przy ul. Rymera 29.

Spotkanie poświęcone będzie podsumowaniu działalności sportowej KS "Active Sport"
w mijającym roku szkolnym.

Właściciele Grill Baru proszą tylko o zakup przez rodziców kiełbasek, które dzieci same sobie upieką na przygotowanym ognisku 🙂

Do zobaczenia!

Brzęczkowice – terminy majowych treningów

with Brak komentarzy

Rodzice małych siatkarzy- grupa z Brzęczkowic.

Treningi w maju odbywać się będą zgodnie z harmonogramem (wtorki i czwartki, godz. 1630 – 1730). Z małym wyjątkiem, w dniach: 1, 3 i 17 maj, ze względu na święta państwowe i nieobecność, zajęcia są odwołane.

Dzieciom wyjeżdżającym na Zieloną Szkołę życzymy dużo słoneczka i udanego wypoczynku. 🙂

Wesołych Świąt

with Brak komentarzy

W tym niezwykłym czasie pragniemy życzyć Państwu,
aby Święta Wielkanocne obudziły
w Was uśpione marzenia,
a czas spędzony w gronie najbliższych upływał w miłym,
pachnącym wiosną nastroju.

Wszystkim Tym, którzy zechcieli z Nami współpracować,
polubić na facebook
serdecznie dziękujemy.

Zarząd Fundacji:
Halina i Jerzy Sorek

Zakończenie ferii zimowych

with Brak komentarzy

W piątek 9 lutego, na zakończenie ferii zimowych, w hali sportowej  Szkoły Podstawowej nr 16 w Mysłowicach odbył się turniej mini siatkówki "Zima 2018" zorganizowany przez Fundację Sport i Edukacja. Dzieci i młodzież z mysłowickich szkół mieli okazję zmierzyć się w zespołach trzyosobowych.

Po wyrównanych, pełnych napięcia,  meczach IV miejsce zajęła drużyna Dream Team z centrum Mysłowic, III miejsce należało do KS Active Sport, na II miejscu znalazła się drużyna dziewczęca "Łośki", a na najwyższym stopniu podium stanęła drużyna "Barszcze".

Po podliczeniu punktów nastąpiło wręczenie medali i słodkiego poczęstunku dla  wszystkich zawodników. Nagrody zostały ufundowane przez Fundację Sport i Edukacja, a wręczyli je: Dyrektor SP 16 Pani Barbara Żorawik, lekarz medycyny sportowej współpracujący z KS Active Sport Piotr Zastocki, Trener Andrzej Smiatek oraz Prezes Fundacji Jerzy Sorek.

W rozpoczynającym się II semestrze życzymy wszystkim uczniom samych ocen celujących oraz świadectw z paskiem na zakończenie roku szkolnego.

Nowa forma płatności

Szanowni Rodzice!

Zarząd Klubu Sportowego "Active Sport" podjął decyzję o wdrożeniu od 1 marca 2018  nowej formy płatności za treningi siatkówki, opartej na  programie "MojaPłatność".

W związku z powyższym bardzo gorąco zapraszam wszystkich rodziców naszych zawodników  na spotkanie, którego celem będzie wdrożenie Państwa do nowego systemu.

W razie nie możności przybycie osobiście na potkanie, bardzo proszę delegować jakąkolwiek osobę, którą rodzina darzy zaufaniem.

Spotkanie planuje się w dniu 22 lutego (czwartek) godz. 1800 w siedzibie Fundacji

Mysłowice - Wesoła ul. Sportowa (budynek byłego Klubu "Górnik" Wesoła).

Bardzo liczę na Państwa obecność

Jerzy Sorek - Prezes KS "Active Sport"

Nowe biuro – zapraszamy na dyżury

Szanowni rodzice, Przyjaciele i Partnerzy Fundacji

Od 1 stycznia 2018 siedzibą Fundacji jest budynek na boisku piłkarskim byłego Klubu "Górnik Wesoła " przy ulicy Sportowej 2 w Mysłowicach.

W celu załatwienia wszelkich spraw związanych z obozami i inną działalnością Fundacji, Zarząd  zaprasza na swoje dyżury, które będzie pełnił w każdą środę tygodnia  17:00 - 18:00.

Obóz wędrowny 2018

Szanowni Rodzice,

Organizujemy obóz wędrowny w Zawoi w okresie od 19 lipca 2018 do 29 lipca 2018.

Oferta skierowana jest do dzieci w wieku od 10 do 15 roku życia.

Szczegóły znajdują się w zakładce  EDUKACJA.

W razie pytań prosimy o kontakt.

Zgłoszenie dziecka można dokonać:

• telefonicznie: 605836543
  • mailowo: sport.edukacja@gmail.com

Serdecznie zapraszamy!

Obóz sportowy 2018

Szanowni Rodzice

Zarząd Fundacji Sport i Edukacja podjął decyzję o organizacji obozu sportowego dla wszystkich zawodników Klubu. Obóz planowany jest w Zawoi w dniach od 29 lipca 2018 do 9 sierpnia 2018.

O szczegółach związanych z planowanych obozem poinformujemy Państwa na spotkaniu planowanym w dniu 18 stycznia 2018 o godzinie 1800 (czwartek) w siedzibie byłego Klubu "Górnik Wesoła" (budynek na boisku piłkarskim "Górnika"). Wszelkie informacje związane ze spotkaniem dostępne pod numerem 663-339-127.